Alla inlägg under september 2010

Av linda - 8 september 2010 12:27

Slutade tidigt idag. Är hemma och har käkat lunch och snart ska vi åka iväg till en större stad i närheten och inhandla saker till vandringen..


Älskar min pojkvän och vår bebis mest!

Av linda - 8 september 2010 07:19

Coolt, fastnade framför datorn och fixade en baby ticker. Klickar man på dagarna kan man också se hur långt jag gått och hur långt jag har kvar i både veckor och dagar.

Nu får jag nog ta och stiga upp också! Bebis strävar dock emot. Hm, när ska det avta!? Skulle inte andra trimestern vara den underbaraste tiden? Åh, jag vil också bara kunna gå och njuta av att mitt livs största kärlek någonsin ligger i min mage, jag vill inte må illa mer. Har redan gjort det tillräckligt länge tycker jag.

Nog om det, nu ska jag upp och fixa mig!

Av linda - 8 september 2010 06:55

Känner mig precis lika illamående som jag brukar.. När hade det tänkt försvinna!?

Idag tänker jag i alla fall gå till skolan, blir nog en ganska lugn dag. Efter skolan ska vi gå och handla till höstvandringen som vi ska ha i vecka 38 med tvåorna.


Bebis mår bra, och växer gör h*n också! (även om jag fortfarande bara ser tjock ut!!)


Nä, nu tror jag att jag ska stiga upp ur sängen och göra mig i ordning till skolan.

Av linda - 7 september 2010 22:26

Jag gick till skolan efter lunchen. Det var idrotten som lockade! Men det blev inte mycket idrott för mig dock, mådde så illa.. Men det var kul att kolla på mina fina klasskompisar som svettades som små grisar!

Efter skolan gick jag och min sambo hem och duschade och hon städade, haha. Det är ganska bra att ha en sån vän! Sedan gick vi på stan och inhandlade lite saker till våran tema-klassfest i helgen. Ska bli så kul!! Mötte upp tre kompisar på kinaresturangen och tog hem mat. Senare gick vi ut och mötte upp ett gäng och kollade på fotbollen i bowlinghallen. Det slutade med att jag och en klasskompis bowlade, JAG VANN!


Så nu ska jag sova. Godnatt.


Mamma älskar dig, pyret i magen!

Av linda - 7 september 2010 11:50

Nu har jag städat och bytt sängkläder, himla skönt.

Just nu sitter jag och väntar på min vän, hon jag bor med, så vi kan käka något.


Jag mår illa, illa..

Av linda - 7 september 2010 09:42

Mina vänner är världens finaste.

För lite mer än en vecka sedan övervägde jag att flytta hem igen och återgå till gamla vanor, men ju bättre jag lär känna dessa underbara människor desto längre vill jag stanna här uppe.

Ett exempel är ju som nyss - jag tyckte det knackade på dörren hemma och sänkte musiken och hörde det inte igen. Då ringer det istället, det är en klasskompis till mig som står utanför min dörr och han kom förbi på rasten bara för han ville se hur jag mådde. Sånt värmet.


Tack mina fina vänner för att ni är ni.

Och självklart mina älskade vänner hemma.

Av linda - 7 september 2010 09:16

Att blogga är inte riktigt min grej, men jag tänkte testa en gång ändå. - Funkar det inte så funkar det inte, men då har jag i alla fall testat.

Bloggen har jag startat för att min lilla kärlek i magen's närmaste ska kunna följa min och bebis vardag och se hur det går för oss eftersom allihop är så långt borta då jag valde att flytta iväg och plugga. Jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan, men det blir nog väldigt olika på den fronten, ibland flera gånger om dagen och ibland ingen gång!


Idag är jag i alla fall hemma från skolan, magen har bråkat med mig konstant i över ett dygn nu, men det är tur att det är värt det!

Dagens planer är då att försöka städa i ordning lite grann, byta sängkläder och duscha.


Skriver mer sen!


  

<3



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards